sobota, 22 czerwca 2013

Włoskie piękności


Chyba powinnam się już szykować na wesele ale wczoraj przyszły do mnie dwie paczki ! Szczerze ,to nie spodziewałam się ,że przyjdą w tym tygodniu (w którym jestem akurat na minusie z kasą) haha nooo ale bardzo się cieszę bo czarne nałożę na wesele ♥

Najpiękniejsze czarne czółenka jakie miałam , obcas 14 cm - Zalando



Obcas mają przepiękny !


I drugie - te to akurat był bardzo spontaniczny zakup ,przy okazji zamawiania butów dla znajomej :) Teraz muszę tylko zrobić ładny french i można latać :)






Poza tym zamówiłam jeszcze jedne.  Będą w następnym tygodniu haha mam nadzieję ,że do tego czasu uda mi się nazbierać kasy :)

A tera lecę się szykować (wahałam się między dwiema kieckami a i tak wybrałam trzecią, inną :)

9 komentarzy:

  1. Buciki świetne !

    To ja majuchna mam konto na pingu ale przenoszę się tutaj napisz mi na pingerze na priv Twój adres e-mail i będziesz mogła mnie tutaj czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przesadzasz z tymi butami i ciuchami .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie przesadzam :) jedne sprzedaję ,kupuję drugie :)

      Usuń
  3. Anonimku:)
    Kocha zakupy niech wydaje nawet 50000zł tygodniowo a kogo to obchodzi?To Twoja kasa???????????Ważne ze Ona jest szczesliwa

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd kasa na tak drogie, markowe rzeczy?
    Na pewno aż tyle nie zarobiłaś poprzez sprzedaż ciuchów ;)

    OdpowiedzUsuń