poniedziałek, 17 czerwca 2013

Moja kraina

W sobotę mam wesele a nie wiem w której sukience mam iść. Biorę pod uwagę dwie - pudrowy róż w różyczki i czarno-srebrną. Wszyscy są za tą drugą ale ja ledwo w niej oddycham haha ! I nie żebym ja wcześniej o tym nie myślała żeby schudnąć tylko po prostu nie brałam jej pod uwagę. Wszystko pewnie wyjdzie dopiero w sobotę. Zamówiłam też buty na Zalando ale znając życie .. przyjdą w poniedziałek za tydzień ,czyli ich nie nałożę.  
Zrobiłam ostatnio małe przemeblowanie w mojej garderobie (Ci którzy śledzili mnie na pingerze wiedzą jak było) no i postanowiłam ,że Wam pokażę jak mieszkają moje ciuchy !









Wczoraj jeździłam patrzeć jedno autko  i się zakochałam ♥ Ale co z tego jak i tak na początek muszę sprzedać swoje ..

9 komentarzy:

  1. Też chcę taką garderobę ;)
    A w jakim modelu się zakochałaś? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Garderoba - marzenie :) Tylko co w razie przeprowadzki? Już zastanawiam się, jak zmieścić swoje skromniejsze zbiory w miarę kompaktowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. już chyba pisałam, że jestem zakochana w Twojej ilości rzeczy ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow świetna garderoba :D też bym chciała mieć garderobe ale nie mam możliwości nawet :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajną masz tą garderobę, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dorobiłaś się takich potężnych zbiorów? Ja też chcę...

    OdpowiedzUsuń