czwartek, 27 czerwca 2013

Miętowe kokardy

Następny zakup z zalando ! Pokochałam tę stronę ale już się ograniczam :) Ostatnio reagowaliśmy z kurierem tak samo jak z tej reklamy zalando hahaha . Na te kaloszki czaiłam się już wcześniej kiedy były w regularnej cenie (119 zł) ale Damian szybko wybił mi je z głowy tłumacząc ,że kalosze to nie buty hehe no i olałam. Ale jakiś czas później (bodajże na facebooku) pojawiła się reklama tej strony i informacja ,że mają wyprzedaże  - a w tle właśnie moje kalosze ! Od razu weszłam i zobaczyłam - cena 79 zł (tam wszystkie ceny mają już wliczoną przesyłkę) no ale też sobie je jakoś odpuściłam. Jakiś czas później padało niemiłosiernie a ja stukałam sobie w główkę ,że nie posłuchałam siebie i ich po prostu nie zamówiłam.Od tamtego czasu wchodziłam codziennie i patrzyłam czy ktoś przypadkiem nie oddał mojego rozmiaru ! I nastał ten dzień gdzie ktoś oddał właśnie 37 ! Kliknęłam i kilka dni później były już moje ! Wyglądają bardzo zgrabnie i mam nadzieję ,że posłużą mi jakiś czas :)






Słodziaki prawda ?

11 komentarzy: