niedziela, 30 czerwca 2013

Weekend

Weekend był bardzo udany (gdyby tylko nie mój ząb który tak bolał ,że myślałam że go wyrwę). Byłam z Julianną i rodzinką nad jeziorem - był 'festyn?' ,nie wiem czy to dokładnie był festyn ale babeczki śpiewały,sporo ludzi i na koniec pokaz.Wszystko pokazałabym w zdjęciach gdyby aparat nadal działał. Przy robieniu zdjęć nagle padł i już się nie włączył .. masakra bo już nie jest na gwarancji. Więc nie wiem kiedy teraz będą zdjęcia


Bezia była główną atrakcją haha

W trakcie festynu były organizowane konkursy dla dzieci ale także dla rodzin , więc ja szybko do rodziców ,że jakiś konkurs rodzinny jest i idziemy - szczerze ,że to nie liczyłam ,że pójdziemy tam ale zgodzili się od razu haha ,były 4 rodzinki (3 osobowe) .No i konkurs polegam na tym ,że na początku trzeba było ubić ręcznie pianę ,tak żeby się nie wylała a później napompować 5 balonów i związać je wszystkie razem. U mnie rodzice tak się tym przejęli że ja ze śmiechu nie dałam rady nic robić hehe  No i ogólnie zajęliśmy 4 miejsce hehe ale było tyle śmiechu że głowa mała !
Wygraliśmy opiekacz do kanapek !

No i kilka zdjęć które udało mi się zrobić przed śmiercią aparatu




Na koniec festynu był pokaz , śpiewy , panna młoda ,pan młody i ogólnie wesele . Tylko dziwiłam się ,że to ślub a wszystko jest takie smutne  ,powiedziałam to na głos i nagle odwróciła się kobietka i powiedziała nam dlaczego jest to takie smutne - Kilkadziesiąt lat temu własnie nad tym jeziorem Pan i Pani młoda płynęli na sąsiednią wioskę do Kościoła właśnie na swój ślub i utonęli ! Byłam w szoku ale po tej historii ten pokaz był jeszcze lepszy !

No a  teraz już siedzę sobie w pracy , przed chwilą byłam na ryneczku kupić poziomki ,ale gdy kobietka podniosła kubeczek zrezygnowałam - nie mam zamiaru kupować soku z poziomek tylko poziomki , na co Pani wręcz krzyczała na mnie oskarżając ,że chyba nigdy nie byłam w lesie hehehe  :)

23 komentarze:

  1. Lubię takie rodzinne spotkania :)
    To chyba coś naszło na lustrzanki :/ ja z mojej zgubiłam taką gumę i też musze odkupić. w sumie mały koszt, ale też coś.

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w tych pieskach!
    taka to jest złośliwość rzeczy martwych, okres gwarancji mija a one zwyczajnie padają, jakby wiedziały...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana ja to zbieram na lustrzankę ale kurna drogie są pójdę do pracy i sobie odłożę ;)
    Też przy moim aparacie wysiadam hi hi hi :P


    Zapraszam do mnie na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG jakie słodziaki !!!! zacałowałabym te psiaki !!

    Twoje włosy są cudowne.

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjecia :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze zdjęcia jest takie śliczne :*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię Twojego bloga i często tu zaglądam

    OdpowiedzUsuń
  8. czemu nie dodajesz żadnych nowych wpisów ?:(

    OdpowiedzUsuń
  9. a co taka cisza? już od 3 tygodni?

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś śliczna, i te włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam Cię do LBA :)
    Zapraszam serdecznie :)

    http://justynaesz-nails.blogspot.com/2013/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  12. piesek cudowny !! zawsze o takim marzyłam jak byłam mała <3 A Ty masz boskie włosy, śliczne są !:)
    zapraszam do siebie, będzie mi miło jak zajrzysz;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey, I just wanted to write that page is not working correctly with firefox
    Eques trianism Games

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej jakie masz śliczne włosy <3
    Zapraszam do nas już wkrótce nowe posty

    OdpowiedzUsuń
  15. Pudelek wyglada jak maskotka:)

    zanetasthoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki piesek <3 pierwsze zdjęcie świetne ;D gratki za 4 miejsce ! ;p

    http://jakprzegractowalczacdokonca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale śliczne psinki :) super są ...

    OdpowiedzUsuń
  18. We habeas variis medicinae curatio, medicamento usus medicus morbum jam plene cibis praebetur.
    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń