poniedziałek, 24 czerwca 2013

Fotorelacja

Właśnie powinnam się uczyć ale zrobiłam sobie małą przerwę po tym jak kończyłam robić rodzince obiad. Jutro mam drugi (i ostatni) egzamin zawodowy - nie ukrywam ,że liczę na farta i na to że trafi się coś w miarę łatwego :) Później już 2 miesiące wakacji - ale nie laby !

Dobra nie o tym miałam gadać (dzizas) Wesele ! Taka mała fotorelacja :)



Kilka innych rzeczy do 'przypudrowania noska' trafiły do Damiana marynarki hehe


I nasza ekipa z samochodu ! Ten Pan po prawej nie wybierał się na wesele - stąd brak garniaka haha


I taka piękność zamiast kwiatka - przynajmniej praktyczne :)


Wystrój sali  jak i jedzenie było na najwyższym poziomie (szkoda tylko ,że sfotografowałam jedno danie haha)

No i my :)





8 komentarzy:

  1. prześlicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super :) a Twoje włosy powalają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak fajnie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie wyglądałaś Iśka :> pozdrówka Eliza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądałaś, jestem zachwycona ! Można wiedzieć jaki to jest numer tej szminki ? :>

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna Isia :* jak królowa ;)

    Love of the fash.

    OdpowiedzUsuń