sobota, 15 czerwca 2013

Przeprowadzka

Dzisiaj z czystym sumieniem mogę powiedzieć,że mam dość pingera. Przeprowadzam się tutaj , jeśli ktoś lubił mnie czytać tam to będzie mi bardzo miło jeśli razem ze mną przyjdzie również tutaj :) Mam dość odświeżania strony po 20 razy zanim w końcu uda mi się wejść na główną stronę (nie wspomnę już o wejście na własnego bloga). Robią to pół roku ,licznik raz działa raz nie , niektóre posty dziewczyn które obserwuje widzę czterokrotnie a niektórych nie widzę w ogóle. Niektóre posty mogę komentować,niektóre nie :)
Ale dobra kończę te gorzkie żale i zabieram się na tworzenie tutaj swojego kątka (oczywiście wcześniejsze posty na starym blogu będą - mam do nich jakiś sentyment)

I na koniec piękne połączenie ♥


17 komentarzy:

  1. i ja mam dość pingera :( i cieszę się, że jednocześnie, niemal od początku, prowadziłam dwa blogi:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się zbuntowałam i odeszłam z pingera jakiś czas temu. ;|
    Oczywiście jako Twoja pingerowa obserwatorka jestem i tutaj :)
    Powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. dodawaj notki na pingerze o wpisach tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będzie to możliwe to na pewno to zrobię :)

      Usuń
  4. piękne szpileczki :)

    PS. Ja też za kilka dni zacznę pisać bloga tutaj :)

    Pazurkaa^^ z pingera.

    OdpowiedzUsuń
  5. pinger ostatnio to masakra, zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wgl nie mogę wejść na pingera, ciągle wyświetlają mi się różne błędy

    OdpowiedzUsuń
  7. w takim razie Kochana obserwuję Cię tutaj, bo uwielbiam czytać Twoje notki ;***

    OdpowiedzUsuń
  8. dobra decyzja :)na blogspocie o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też już mam dość tych ciągłych kłopotów z Pingerem ...

    OdpowiedzUsuń
  10. jak masz na imię ? Ewelina ?

    OdpowiedzUsuń
  11. czytałam Cię na pingu, to mogę i tutaj, bo tez mam dośc ciągłych problemów na pingerze :/

    OdpowiedzUsuń
  12. na pewno bede wpadac, bo uwielbiam czytac Twoje wpisy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. też przeszłam na blogspota z pingera :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie dziwie ci sie...ja to przestaje juz sie starac dodac na pingera wpis...i ludzic sie ze wkoncu ten portal naprawia tez juz sie przestalam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Coraz więcej dziewczyn przenosi się z pingera, ale ja się nawet nie dziwię bo sama zakończyłam tam swoje blogowanie... Administratorzy to kompletna porażka. Po co brać się za coś na czym się w ogóle nie znają? Cały czas jakieś błędy, problem z licznikiem, czy dodawaniem komentarzy... Blogowanie tam zamiast przyjemnością stało się męczarnią...

    OdpowiedzUsuń